من همون درخت خشکم

من همون درخت خشكم|
كه سر كوچه نشسته،|
تو مياي رد ميشي اما|
غرورت چشماتو بسته|

توي اين كوچه يه عمره|
هيچكسي نگام نكرده|
حتا يك قطره ي بارون|
بي هوا صدام نكرده|

توي اين كوچه يه عمره|
بي قراره تو و خوابم|
كه بازم صبح خروس خون|
ببينم بستي به تابم|
* * *
تازگي ها توي قلبم|
لونه كرده يه پرنده|
اما قلب تو عزيزم|
بسته چشماتو رو خنده|

من همون درخت خشكم|
سايبون كوچه و غم،|
سايبون بچگي هات|
كه فراموش ميشه كم كم|

من همون درخت خشكم!

4 بگومگو:

فاطمه گفت...

سلام جونم !
فك كنم اولين نفر ي ام كه موفق شدم نظر بدم!
موفق باشي!

رضا جاویدزاده گفت...

سلام
وظیفه خودم دونستم که به وبلاگ شما هم یه سربزنم ترانه هاتونو خوندم وازش لذت بردم من همشمارالینک کردمبا نام کاریز (ترانه خونه)

علی گفت...

سلام
لینکت کردم.
راستی، این ترانه رو برای بنیاد ترانه فرستادی. دیگه نباید اینجا میذاشتی!
موفق باشی

ناشناس گفت...

خیلی ممنون از تبریکتون، آقای نظری

(دختر مرداد- الهه ی ترانه ها)