کنارم بمون

بذار پلکاتو خیلی آروم رو هم
خیال کن که با هم قدم می زنیم
خیال کن داریم سرنوشت مونو
روی بال ابرا رقم می زنیم

بذار پلکاتو خیلی آروم رو هم
خیال کن که دستات توی دستمه
بذار هرچی میخوان بگن بی خیال
تو باشی کنارم دیگه بسمه

کنارم بمون و بذار زندگی
همونجور که میخوام باهام را بیاد
تو باشی خیالم دیگه راحته
کنارم بمون تا دلم جا بیاد

به این حرفای تکراری گوش نکن
یه روزی تمومِ غما سر میشه
بذار هرچی میخوان بگن حسِ من
میگه اوضامون خیلی بهتر میشه

بذار پلکاتو خیلی آروم رو هم
یه لحظه از این آدما دل بکن
بریم جایی که من بمونم با تو
بریم جایی که تو بمونی با من

نذار غصه ها دل شکسته ات کنن
فراموش کن این قصه کهنه رو
نرو ... تا همیشه کنارم بمون
بمون تا همیشه کنارم ... نرو

3 بگومگو:

aboozar گفت...

سلام وقت خوش با دو تا عکس به روزم ..... افتخار میدین تشریف بیارین ؟ شاد و بهروز و مهربان در پناهش

محمد نبی‌زاده گفت...

بسیار زیبا
ترانه هات رو بیشتر از سپید هات دوست دارم
آفرین
:))

aboozar گفت...

منو کم کن از تـرانـه

شاهدِ بی خبریم باش

رنگِ آبـیِ کلافه

رفت و سرخ خون اومد جاش

مَن مَن ها همه به مِن مِن

لُکنت و ضعفِ بیانه

نمیدونم من چی میخوام

زنده ام خوبم چاخانه

نفسی راحت کشیدم

خـداجون قبله ت به راهه

من یه گوشه ای نشستم

کی شبه کی قرص ماهه

شاید اونجوری که باید

تو دل و جونم نبودی

اما راستش از اون اول

واژه ی قلبو سرودی

این تو بودی که گذشتی

این تو بودی که پریدی

تهِ این دورای باطل

تو چی خواستی که ندیدی . . .